:)

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Nur Syamimi. gadis berkaca mata. books, cats, runningman, sports, hindi, baking, cards-lover. happy reading ppl ! =) "sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku hanyalah kerana Allah"

04 March 2012

mid-sem FEVER

[ In the name of Allah, most gracious and most merciful ]

student's life ! :p
 mid-sem FEVER. macam tak percaya pulak ESOK nak mid-sem dah. huuu. cuak. gilaa cuak. mungkin sebab sem ni sem terakhir kot ? adehhh. walau ape pon yang jadi, jihad perlu untuk diteruskan. smalam call yang tersayang, beliau pesan, "adik, belajaq rajin2 na ? " aihhh. memang tacing abeh la smalam. happy sangat dengar bila mak ayah aku dah mula bukak cerita. :') 


to mom and dad, insyaAllah, adik will strive harder to get a better result for this semester, my FINAL semester. doakan kejayaan adik. doakan adik kuat ingatan, senang faham ilmu2 yang diajarkan, dan yang paling penting berjaya dunia akhirat, insyaAllah. 


buat sahabat-sahabat, ayuh ikhlaskan niat kita sambil2 dok baca buku tu. pesanan untuk diri sendiri yang sering terleka juga, belajar bukan untuk menduduki peperiksaan. tetapi, belajarlah kerana Allah. moga berkat ilmu-ilmu yang telah kita pelajari insyaAllah :) 


so, here it is :


  • EAW - 5 MAC 2012 (4PM)
  • MATH II - 6 MAC 2012 (2.30PM)
  • BIO II - 10 MAC 2012 (9.00AM)


# mohon doa kalian yang sedang membaca post ini untuk sama-sama mendoakan kami agar berjaya dalam peperiksaan. doakan juga keselamatan + kekuatan mental dan fizikal for my father, hj ahmad hj abdul sebelum berangkat, sepanjang berada di Tanah Suci juga sekembalinya beliau ke tanah air kelak. adik doakan moga selamat semuanya, ayah. do take care. :') <3 aamiin~

assalamualaikum ^_^









No comments: