:)

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Nur Syamimi. gadis berkaca mata. books, cats, runningman, sports, hindi, baking, cards-lover. happy reading ppl ! =) "sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku hanyalah kerana Allah"

01 December 2011

R & R

salam alaik~



persinggahan seketika. *sambil membersihkan habuk-habuk yang ada. hacchhhoooow !



diarrhoea. four times up until now. *aku tak larat dah weyh. -.-





*babai. panjang umur kita bersua lagi ye ? =)


# tahniah la pada yang da abeh spm. seksa kan ? ;) 
# tahniah juga pada yang baru dapat result. apa jua keputusan yang anda terima jangan lupa sujud syukur k ? ada hikmah di sebalik semua itu ^^
# dulu yo yo o kau kate benci, tak suke la hape la, sekarang, HAMPEH ! -.-" kunun je semua tu. >.<

8 comments:

doubleA said...

tak baik kau ni. mana ada aku cakap benci :P

n.u.r said...

hahaha. memanglah kau tak cakap sebab bukan kau. :-p

doubleA said...

hehe sape tu sape tu *nada mula nak bergosip. astaghfirullah XD

n.u.r said...

haahahaha. ish ish ish. astaghfirullah. XD hihi. kalau kau fikir balik btol2, kau taw sp. xperlu aku gtaw. hehe. ;)

doubleA said...

.......................................................

tak boleh fikir siapa. kekeke

n.u.r said...

ni gambar baru ke prof baru ? haha. xley pikir jangan pikir2 dah ;)

doubleA said...

gambar baru je. comel macam aku :P

n.u.r said...

hahahahahahahahaha. :-p